Параметри для розрахунку

Введіть адресу вашого веб-сайту

Введіть, будь ласка, адресу вашого сайту.

Повністю скопіювати її можна з адресного рядка веб-сайту (вгорі сторінки). Вона може починатися з «www.» та складається з назви сайту (наприклад, «football», «wpush» тощо) та його розширення. Розширення вказує на тип сайту («.org» - некомерційний сайт, «.com» - міжнародний) або на країну («.ua» - Україна, «.pl» - Польща тощо).

Спеціалісти wpush.biz проведуть детальний індивідуальний аналіз вашого сайту – з точки зору його успішності та потенціалу у використанні push-повідомлень.

Таким чином, це допоможе спрогнозувати:

  • ріст бази push-підписників вашого сайту;
  • кількість розсилок, які можна відправляти вашим підписникам для досягнення максимальних результатів;
  • загальний відсоток переходів на ваш сайт по надісланих вами push-повідомленнях;
  • середній приріст відвідуваності ресурсу за місяць при регулярних розсилках;
  • дохідність push-повідомлень як додаткового каналу маркетингу, на основі показників конверсії в покупку і середнього чеку покупки.
Допустиме значення – ціле число більше 0

Це показник щомісячної відвідуваності вашого веб-ресурсу неунікальними відвідувачами (нові та повторні сеанси з однієї IP-адреси).

Перевірити, яка відвідуваність у вашого сайту, можна за допомогою інструментів аналітики (наприклад, Google Analytics), а також з відкритих джерел, наприклад, на сайті сервісу www.similarweb.com

Показник кількості відвідувань сайту є основним для обчислення ефективності push-повідомлень як маркетингового каналу. На основі нього калькулятор wpush.biz розрахує, яку частку Інтернет-аудиторії можна залучити до підписки на розсилку.

За аналітичними даними сервісу, на яких базується розрахунок калькулятора, конверсія підписки на push-повідомлення в середньому становить від 0,5% до 9,0% неунікальних сеансів (відвідувань) вашого веб-ресурсу.

Враховуючи те, що підписка на push-повідомлення є добровільною згодою користувача і здійснюється шляхом отримання його дозволу, ваш веб-сайт отримує базу лояльних підписників – від 0,5% до 9,0% загальної кількості відвідувань. Саме ця лояльна аудиторія стає адресатами ваших регулярних push-розсилок.

/ :*

Протокол не обраний або не відповідає протоколу адреси сайту

Виберіть протокол вашого сайту. Від типу протоколу вашого ресурсу безпосередньо залежить рівень підписки (% конверсії) на push-повідомлення.

HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure) — розширення протоколу HTTP для шифрування даних, що підвищує рівень безпеки.

Основа технології push-повідомлень, яку «дозволяє» Google, розроблена виключно для захищених HTTPS-сайтів. Разом з тим, у wpush.biz реалізована можливість підключити сервіс та використовувати канал push-повідомлень і для HTTP-сайтів.

На таких ресурсах підписка вимагає додаткового кліку (відвідувач двічі дає дозвіл при підписці). При цьому відсоток конверсії на HTTP-сайтах є статистично нижчим в кілька разів.

Для підвищення результативності push-повідомлень (у 5-7 разів більший відсоток конверсії підписки), а також рівня захищеності вашого ресурсу за правилами Google, wpush.biz рекомендує вам перейти на HTTPS-протокол. До того ж, Secure-протокол забезпечить вищий рівень довіри відвідувачів до вашого сайту (для захисту персональних та платіжних даних, наприклад).

Виберіть протокол вашого сайту. Від типу протоколу вашого ресурсу безпосередньо залежить рівень підписки (% конверсії) на push-повідомлення.

HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure) — розширення протоколу HTTP для шифрування даних, що підвищує рівень безпеки.

Основа технології push-повідомлень, яку «дозволяє» Google, розроблена виключно для захищених HTTPS-сайтів. Разом з тим, у wpush.biz реалізована можливість підключити сервіс та використовувати канал push-повідомлень і для HTTP-сайтів.

На таких ресурсах підписка вимагає додаткового кліку (відвідувач двічі дає дозвіл при підписці). При цьому відсоток конверсії на HTTP-сайтах є статистично нижчим в кілька разів.

Для підвищення результативності push-повідомлень (у 5-7 разів більший відсоток конверсії підписки), а також рівня захищеності вашого ресурсу за правилами Google, wpush.biz рекомендує вам перейти на HTTPS-протокол. До того ж, Secure-протокол забезпечить вищий рівень довіри відвідувачів до вашого сайту (для захисту персональних та платіжних даних, наприклад).

Швидкість збору бази підписників на push-повідомлення залежить не тільки від об’єктивних показників вашого ресурсу, але і від правильного використання інструменту. Сервіс wpush.biz надає своїм клієнтам рекомендації та консультації в користуванні каналом push-повідомлень та створенні результативних розсилок.

Конверсія в підписку – показник, який визначає швидкість збору бази і, відповідно, лояльність аудиторії вашого сайту. Окрім цього, він залежить від:

  • протоколу сайту, HTTP/ HTTPS (різниця в конверсії – у 5-7 разів вищий показник для HTTPS-ресурсів);
  • способу підписки (найбільших показників досягають сайти з нативним способом підписки - звичне «вікно» сповіщень у браузері відвідувача).
Конверсія в підписку
HTTP
HTTPS
Мінімальний
0,5%-1,0%
1,0%-3,0%
Нормальний
1,0%-1,5%
3,0%-5,0%
Максимальний
1,5 %-2,0%
5,0%-7,0%
Допустиме значення – ціле число більше 0

Показник частоти відправки push-повідомлень підписникам.

Показник залежить від регулярності, тематики та аналізу реакції на розсилки. Найперше, підписники вашого веб-сайту будуть очікувати push-повідомлень, коли розсилки відбуваються регулярно. Залежно від типу ринку, на якому працює компанія, та обсягів інформації для push-каналу, частота розсилок може відрізнятися.

Слід брати до уваги, що негативно впливає не тільки занадто велика кількість відправлених повідомлень, але й нечасті розсилки. У першому випадку знизиться рівень лояльності аудиторії та збільшиться відсоток відписки. На противагу, при нечастих розсилках ефективність push-повідомлень буде невисокою, розсилки не виконуватимуть свою роль у побудові довготривалої комунікації з клієнтами.

Аудиторії медіа-ресурсів та e-commerce сайтів по-різному сприймають оптимальну частоту розсилок, і важливо визначити її для ефективної роботи з push-каналом. Крім того, не забувайте про контент та тематику розсилок, яка має бути цікавою для відвідувачів вашого веб-сайту.

Допустиме значення - число більше 0 до 100

Click-through rate (CTR) — відсоток клікабельності – один із показників ефективності в digital-маркетингу. Метрику для кожної розсилки можна розрахувати, розділивши кількість відкритих push-повідомлень (кліків) на загальну кількість доставлених сповіщень. CTR – відносна величина, яка вимірюється у відсотках.

Прогнозований коефіцієнт CTR зазвичай становить від 3% до 10%, хоча за статистикою окремих успішних кампаній відсоток кліків на повідомленні досягає і 35%. Продуктивність розсилок залежить від використання каналу push-повідомлень належним чином. Показник CTR можна підвищити, застосовуючи у роботі з інструментом рекомендації спеціалістів wpush.biz.

Коефіцієнт CTR змінюється насамперед відповідно до заданих параметрів повідомлення:

  • Візуального представлення push-повідомлення (іконка, заголовок, зміст сповіщення);
  • Наявності додаткових активних елементів повідомлення (велика картинка та одна чи дві кнопки із окремими посиланнями);
  • Заданого параметру часу відображення (час, протягом якого з екрану підписника не зникає push-повідомлення, якщо воно не було прочитане чи закрите). Вищий показник забезпечує більшу ймовірність того, що адресат побачить повідомлення і перейде по вказаному посиланню.
Залиште поле пустим або введіть значення більше 0 до 100

Для розрахунку комерційної ефективності використання push-повідомлень, важливим є показник рівня конверсії. Він обчислюється як співвідношення кількості покупок (чи інших виконаних цільових дій) до загальної кількості переходів по push-повідомленню.

Конверсія найбільше залежить від цінності і тематики розсилки, вчасності повідомлення, зовнішнього вигляду та переконливості пропозиції на вашому веб-сайті тощо. Це один із індикаторів рівня лояльності підписників та ефективності каналу в цілому.

Залиште поле пустим або введіть значення більше 0

Показник дохідності дозволяє обчислити прибуток, який може додатково отримати ваш бізнес при правильному використанні каналу push-повідомлень. Це параметр, що визначає дохід від однієї здійсненої покупки (або іншої виконаної цільової дії).

Крім того, за допомогою REST API можна отримати додатковий прибуток шляхом:

  • Сегментації бази підписників і підвищення релевантності пропозицій в розсилках;
  • Налаштування тригерних розсилок по визначених подіях чи діях підписника на веб-ресурсі (персональні бонуси, повідомлення про незавершену покупку тощо);
  • Відправки індивідуальних push-повідомлень окремим підписникам для персональної комунікації та стимулювання необхідної дії.

Сервіс wpush.biz пропонує за допомогою калькулятора оцінити ефективність push-повідомлень як каналу digital-маркетингу для вашого веб-сайту. Інструмент обчислення дозволяє на основі заданих параметрів розрахувати основні показники «віддачі» від використання push-повідомлень на перші 12 місяців.

Прогноз, отриманий за допомогою push-калькулятора, міститиме дані про:

  • кількість відвідувачів веб-сайту, які стануть підписниками на ваші push-розсилки;
  • динаміку приросту щоденної відвідуваності сайту;
  • дохідність push-розсилок для вашого бізнесу (прибуток, отриманий від додаткового маркетингового каналу).

Використовуючи push-повідомлення, можна досягнути високих показників повторного відвідування вашого веб-сайту та побудувати ефективний канал комунікації з цільовою лояльною аудиторією.

За умови правильного використання каналу push-повідомлень, відповідно до базових рекомендацій (вигляд форми підписки, параметри і зміст розсилок та ін.), можна досягнути максимальних показників ефективності цього інструменту.

Wpush.biz надає своїм клієнтам допомогу в підключенні до сервісу (інтеграції), налаштуванні збору бази підписників, плануванні розсилок, а також консалтинг і рекомендації у відправленні push-розсилок.

Результати використання push-повідомлень від wpush.biz для вашого бізнесу:

  • з однієї розсилки ви отримуєте кількість переходів, що становить від 10% щоденної відвідуваності сайту;
  • вартість одного переходу на ваш ресурс - найменша серед каналів ремаркетингу (менше 1 коп.);
  • додатковий прибуток від push-повідомлень: ROI від 300% - окупність вартості сервісу в кілька разів;
  • ефективний інструмент для сегментації бази підписників і максимально релевантні розсилки;
  • надійний канал комунікації з лояльними підписниками в режимі реального часу;
  • можливість налаштувати тригерні розсилки (реакція на дії підписників чи події), персоналізовані повідомлення та ін.

Адреса сайту

Введіть, будь ласка, адресу вашого сайту.

Повністю скопіювати її можна з адресного рядка веб-сайту (вгорі сторінки). Вона може починатися з «www.» та складається з назви сайту (наприклад, «football», «wpush» тощо) та його розширення. Розширення вказує на тип сайту («.org» - некомерційний сайт, «.com» - міжнародний) або на країну («.ua» - Україна, «.pl» - Польща тощо).

Спеціалісти wpush.biz проведуть детальний індивідуальний аналіз вашого сайту – з точки зору його успішності та потенціалу у використанні push-повідомлень.

Таким чином, це допоможе спрогнозувати:

  • ріст бази push-підписників вашого сайту;
  • кількість розсилок, які можна відправляти вашим підписникам для досягнення максимальних результатів;
  • загальний відсоток переходів на ваш сайт по надісланих вами push-повідомленнях;
  • середній приріст відвідуваності ресурсу за місяць при регулярних розсилках;
  • дохідність push-повідомлень як додаткового каналу маркетингу, на основі показників конверсії в покупку і середнього чеку покупки.
Загальна інформація

Відвідуваність сайту

Це показник щомісячної відвідуваності вашого веб-ресурсу неунікальними відвідувачами (нові та повторні сеанси з однієї IP-адреси).

Перевірити, яка відвідуваність у вашого сайту, можна за допомогою інструментів аналітики (наприклад, Google Analytics), а також з відкритих джерел, наприклад, на сайті сервісу www.similarweb.com

Показник кількості відвідувань сайту є основним для обчислення ефективності push-повідомлень як маркетингового каналу. На основі нього калькулятор wpush.biz розрахує, яку частку Інтернет-аудиторії можна залучити до підписки на розсилку.

За аналітичними даними сервісу, на яких базується розрахунок калькулятора, конверсія підписки на push-повідомлення в середньому становить від 0,5% до 9,0% неунікальних сеансів (відвідувань) вашого веб-ресурсу.

Враховуючи те, що підписка на push-повідомлення є добровільною згодою користувача і здійснюється шляхом отримання його дозволу, ваш веб-сайт отримує базу лояльних підписників – від 0,5% до 9,0% загальної кількості відвідувань. Саме ця лояльна аудиторія стає адресатами ваших регулярних push-розсилок.

Загальна інформація

http/https

Виберіть протокол вашого сайту. Від типу протоколу вашого ресурсу безпосередньо залежить рівень підписки (% конверсії) на push-повідомлення.

HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure) — розширення протоколу HTTP для шифрування даних, що підвищує рівень безпеки.

Основа технології push-повідомлень, яку «дозволяє» Google, розроблена виключно для захищених HTTPS-сайтів. Разом з тим, у wpush.biz реалізована можливість підключити сервіс та використовувати канал push-повідомлень і для HTTP-сайтів.

На таких ресурсах підписка вимагає додаткового кліку (відвідувач двічі дає дозвіл при підписці). При цьому відсоток конверсії на HTTP-сайтах є статистично нижчим в кілька разів.

Для підвищення результативності push-повідомлень (у 5-7 разів більший відсоток конверсії підписки), а також рівня захищеності вашого ресурсу за правилами Google, wpush.biz рекомендує вам перейти на HTTPS-протокол. До того ж, Secure-протокол забезпечить вищий рівень довіри відвідувачів до вашого сайту (для захисту персональних та платіжних даних, наприклад).

Загальна інформація

http/https

Виберіть протокол вашого сайту. Від типу протоколу вашого ресурсу безпосередньо залежить рівень підписки (% конверсії) на push-повідомлення.

HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure) — розширення протоколу HTTP для шифрування даних, що підвищує рівень безпеки.

Основа технології push-повідомлень, яку «дозволяє» Google, розроблена виключно для захищених HTTPS-сайтів. Разом з тим, у wpush.biz реалізована можливість підключити сервіс та використовувати канал push-повідомлень і для HTTP-сайтів.

На таких ресурсах підписка вимагає додаткового кліку (відвідувач двічі дає дозвіл при підписці). При цьому відсоток конверсії на HTTP-сайтах є статистично нижчим в кілька разів.

Для підвищення результативності push-повідомлень (у 5-7 разів більший відсоток конверсії підписки), а також рівня захищеності вашого ресурсу за правилами Google, wpush.biz рекомендує вам перейти на HTTPS-протокол. До того ж, Secure-протокол забезпечить вищий рівень довіри відвідувачів до вашого сайту (для захисту персональних та платіжних даних, наприклад).

Загальна інформація

База підписників

Швидкість збору бази підписників на push-повідомлення залежить не тільки від об’єктивних показників вашого ресурсу, але і від правильного використання інструменту. Сервіс wpush.biz надає своїм клієнтам рекомендації та консультації в користуванні каналом push-повідомлень та створенні результативних розсилок.

Конверсія в підписку – показник, який визначає швидкість збору бази і, відповідно, лояльність аудиторії вашого сайту. Окрім цього, він залежить від:

  • протоколу сайту, HTTP/ HTTPS (різниця в конверсії – у 5-7 разів вищий показник для HTTPS-ресурсів);
  • способу підписки (найбільших показників досягають сайти з нативним способом підписки - звичне «вікно» сповіщень у браузері відвідувача).
Конверсія в підписку
HTTP
HTTPS
Мінімальний
0,5%-1,0%
1,0%-3,0%
Нормальний
1,0%-1,5%
3,0%-5,0%
Максимальний
1,5 %-2,0%
5,0%-7,0%
Загальна інформація

Кількість розсилок

Показник частоти відправки push-повідомлень підписникам.

Показник залежить від регулярності, тематики та аналізу реакції на розсилки. Найперше, підписники вашого веб-сайту будуть очікувати push-повідомлень, коли розсилки відбуваються регулярно. Залежно від типу ринку, на якому працює компанія, та обсягів інформації для push-каналу, частота розсилок може відрізнятися.

Слід брати до уваги, що негативно впливає не тільки занадто велика кількість відправлених повідомлень, але й нечасті розсилки. У першому випадку знизиться рівень лояльності аудиторії та збільшиться відсоток відписки. На противагу, при нечастих розсилках ефективність push-повідомлень буде невисокою, розсилки не виконуватимуть свою роль у побудові довготривалої комунікації з клієнтами.

Аудиторії медіа-ресурсів та e-commerce сайтів по-різному сприймають оптимальну частоту розсилок, і важливо визначити її для ефективної роботи з push-каналом. Крім того, не забувайте про контент та тематику розсилок, яка має бути цікавою для відвідувачів вашого веб-сайту.

Загальна інформація

Кількість розсилок

Показник частоти відправки push-повідомлень підписникам.

Показник залежить від регулярності, тематики та аналізу реакції на розсилки. Найперше, підписники вашого веб-сайту будуть очікувати push-повідомлень, коли розсилки відбуваються регулярно. Залежно від типу ринку, на якому працює компанія, та обсягів інформації для push-каналу, частота розсилок може відрізнятися.

Слід брати до уваги, що негативно впливає не тільки занадто велика кількість відправлених повідомлень, але й нечасті розсилки. У першому випадку знизиться рівень лояльності аудиторії та збільшиться відсоток відписки. На противагу, при нечастих розсилках ефективність push-повідомлень буде невисокою, розсилки не виконуватимуть свою роль у побудові довготривалої комунікації з клієнтами.

Аудиторії медіа-ресурсів та e-commerce сайтів по-різному сприймають оптимальну частоту розсилок, і важливо визначити її для ефективної роботи з push-каналом. Крім того, не забувайте про контент та тематику розсилок, яка має бути цікавою для відвідувачів вашого веб-сайту.

Загальна інформація

CTR

Click-through rate (CTR) — відсоток клікабельності – один із показників ефективності в digital-маркетингу. Метрику для кожної розсилки можна розрахувати, розділивши кількість відкритих push-повідомлень (кліків) на загальну кількість доставлених сповіщень. CTR – відносна величина, яка вимірюється у відсотках.

Прогнозований коефіцієнт CTR зазвичай становить від 3% до 10%, хоча за статистикою окремих успішних кампаній відсоток кліків на повідомленні досягає і 35%. Продуктивність розсилок залежить від використання каналу push-повідомлень належним чином. Показник CTR можна підвищити, застосовуючи у роботі з інструментом рекомендації спеціалістів wpush.biz.

Коефіцієнт CTR змінюється насамперед відповідно до заданих параметрів повідомлення:

  • Візуального представлення push-повідомлення (іконка, заголовок, зміст сповіщення);
  • Наявності додаткових активних елементів повідомлення (велика картинка та одна чи дві кнопки із окремими посиланнями);
  • Заданого параметру часу відображення (час, протягом якого з екрану підписника не зникає push-повідомлення, якщо воно не було прочитане чи закрите). Вищий показник забезпечує більшу ймовірність того, що адресат побачить повідомлення і перейде по вказаному посиланню.
Загальна інформація

CTR

Click-through rate (CTR) — відсоток клікабельності – один із показників ефективності в digital-маркетингу. Метрику для кожної розсилки можна розрахувати, розділивши кількість відкритих push-повідомлень (кліків) на загальну кількість доставлених сповіщень. CTR – відносна величина, яка вимірюється у відсотках.

Прогнозований коефіцієнт CTR зазвичай становить від 3% до 10%, хоча за статистикою окремих успішних кампаній відсоток кліків на повідомленні досягає і 35%. Продуктивність розсилок залежить від використання каналу push-повідомлень належним чином. Показник CTR можна підвищити, застосовуючи у роботі з інструментом рекомендації спеціалістів wpush.biz.

Коефіцієнт CTR змінюється насамперед відповідно до заданих параметрів повідомлення:

  • Візуального представлення push-повідомлення (іконка, заголовок, зміст сповіщення);
  • Наявності додаткових активних елементів повідомлення (велика картинка та одна чи дві кнопки із окремими посиланнями);
  • Заданого параметру часу відображення (час, протягом якого з екрану підписника не зникає push-повідомлення, якщо воно не було прочитане чи закрите). Вищий показник забезпечує більшу ймовірність того, що адресат побачить повідомлення і перейде по вказаному посиланню.
Загальна інформація

Конверсія в покупку

Для розрахунку комерційної ефективності використання push-повідомлень, важливим є показник рівня конверсії. Він обчислюється як співвідношення кількості покупок (чи інших виконаних цільових дій) до загальної кількості переходів по push-повідомленню.

Конверсія найбільше залежить від цінності і тематики розсилки, вчасності повідомлення, зовнішнього вигляду та переконливості пропозиції на вашому веб-сайті тощо. Це один із індикаторів рівня лояльності підписників та ефективності каналу в цілому.

Загальна інформація

Дохідність на одного покупця сайту

Показник дохідності дозволяє обчислити прибуток, який може додатково отримати ваш бізнес при правильному використанні каналу push-повідомлень. Це параметр, що визначає дохід від однієї здійсненої покупки (або іншої виконаної цільової дії).

Крім того, за допомогою REST API можна отримати додатковий прибуток шляхом:

  • Сегментації бази підписників і підвищення релевантності пропозицій в розсилках;
  • Налаштування тригерних розсилок по визначених подіях чи діях підписника на веб-ресурсі (персональні бонуси, повідомлення про незавершену покупку тощо);
  • Відправки індивідуальних push-повідомлень окремим підписникам для персональної комунікації та стимулювання необхідної дії.
Загальна інформація

Розрахунки

Місяць с моменту підключення Підписників на кінець місяця Кількість переходів на сайт за місяць Додатковий заробіток в місяць, $
1 0 0 0
2 0 0 0
3 0 0 0

Показати розрахунок на 12 місяців

  • Ми проаналізуємо ваш веб-сайт і підготуємо рекомендації для ефективного використання інструменту push-повідомлень
  • Відправимо вам навчальні матеріали про push-розсилки.

Якщо у вас виникли питання, зверніться до служби підтримки!

Опис таблиці результатів

"Місяць з моменту підключення"

Місяць з початку використання push-повідомлень від wpush.biz.

Калькулятор обчислює прогноз на перші 3 місяці роботи із сервісом wpush.biz.

"Підписників на кінець місяця"

У цій колонці - прогноз обсягу бази підписників на push-повідомлення вашого сайту, на кожен місяць, із врахуванням вказаних вами параметрів.

Динаміка росту бази підписників залежить від протоколу (HTTP/HTTPS) та відвідуваності вашого веб-сайту, лояльності аудиторії тощо.

"Кількість переходів на сайт за місяць"

Завдяки тому, що кожна push-розсилка повертає на ваш сайт користувачів, за допомогою даного маркетингового каналу можна забезпечити стабільний приріст відвідуваності (трафіку) сайту.

По наявному в push-повідомленні посиланню можна отримати не тільки переходи безпосередньо на сайт, але й трафік на ваші сторінки в соціальних мережах (наприклад, Facebook).

Таким чином, ви зможете налагодити комунікацію з лідом через різні канали – пропонувати участь в акціях чи отримання знижки, стимулювати завершення покупки та надавати іншу цінну інформацію про товар чи послугу.

У колонці вказується прогнозна кількість переходів по push-повідомленнях на ваш сайт.

"Додатковий заробіток в місяць, $"

Показник прибутку, який ви можете отримати завдяки використанню push-повідомлень на вашому сайті. Визначає фінансову ефективність каналу та є основою для розрахунку ROI push-повідомлень.

Сервіс wpush.biz забезпечує регулярні оновлення push-сервісу.

А також ми пропонуємо клієнтам:

  • допомогу в налаштуванні та інтеграції сервісу;
  • консалтинг і рекомендації;
  • опрацювання кейсів в роботі із сервісом;
  • моніторинг показників збору бази і відправлених розсилок;
  • кваліфіковану технічну та бізнес-підтримку клієнтів та ін.

В таблиці отриманих результатів розрахунків наданий прогноз, що базується на введених вами параметрах та статистиці клієнтів сервісу.

Історія розрахунків